Bijbeltekst van de dag

Daarom, aanvaard elkaar zoals ook Christus ons aanvaard heeft, tot heerlijkheid van God.

Romeinen 15:7

Welkom!

Hartelijk welkom op de website van de Hervormde gemeente Randwijk. Onze gemeente maakt deel uit van de Protestantse Kerk in Nederland en staat in de hervormd-gereformeerde traditie.

U bent van harte welkom in onze zondagse kerkdiensten of tijdens de doordeweekse activiteiten in onze gemeente. We kijken er naar uit om u of jou te ontmoeten!

We hopen dat de website voor gemeenteleden, dorpsgenoten of bezoekers van elders de informatie biedt die wordt gezocht. Vindt u niet wat u zoekt of wilt u verder kennismaken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bij de verschillende onderwerpen op deze website zijn contactpersonen genoemd.

Lees verder over onze gemeente

Nieuwsberichten

• Geen nieuws te melden op dit moment
Bekijk al het nieuws