Kerkdiensten: iedere zondag om 10.00 uur en 18.30 uur

Bijbeltekst van de dag

En Hij heeft u, toen u dood was in de overtredingen en het onbesneden zijn van uw vlees, samen met Hem levend gemaakt door u al uw overtredingen te vergeven, en het handschrift dat tegen ons getuigde, uit te wissen. Dit handschrift was met zijn bepalingen tegen ons gericht, en Hij heeft dat uit het midden weggenomen door het aan het kruis te nagelen. Hij heeft de overheden en de machten ontwapend, die openlijk te schande gemaakt en daardoor over hen getriomfeerd.

Kolossenzen 2:13-15

Welkom!

Hartelijk welkom op de website van de Hervormde gemeente Randwijk. Onze gemeente maakt deel uit van de Protestantse Kerk in Nederland en staat in de hervormd-gereformeerde traditie.

U bent van harte welkom in onze zondagse kerkdiensten of tijdens de doordeweekse activiteiten in onze gemeente. We kijken er naar uit om u of jou te ontmoeten!

We hopen dat de website voor gemeenteleden, dorpsgenoten of bezoekers van elders de informatie biedt die wordt gezocht. Vindt u niet wat u zoekt of wilt u verder kennismaken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bij de verschillende onderwerpen op deze website zijn contactpersonen genoemd.

Lees verder over onze gemeente

Nieuwsberichten

• Geen nieuws te melden op dit moment
Bekijk al het nieuws