Nieuwsberichten

Kinder Vakantie Bijbel Club / 12-15 augustus 2024

WEGWIJS

Wat doe jij in de zomervakantie? Heb je al plannen gemaakt? Misschien ga je wel naar Friesland of Oostenrijk op vakantie. De navigatie brengt je naar je bestemming. Welke bestemming kies jij voor de laatste week van de zomervakantie? Kom jij ook naar de Kinder Vakantie Bijbel Club? Het thema is Wegwijs. Weet je welkom bij de KVBC in Randwijk. Deze week is voor alle kinderen van de basisschool en die hopen we te houden van 12-15 augustus 2024. Waar: in de tent naast de kerk. Voor de kinderen van groep 1-8 is het programma van 9.45-12.00 uur. Inloop vanaf 9. 30 uur. Na de gezamenlijke opening gaan de kinderen van groep 1-5 en de kinderen van groep 6-8 in groepen uitéén voor het vervolg van het programma. Het programma bestaat uit o.a. muziek, sport&spel, knutselen, Bijbelverhaal, knabbel&babbel.

Op de flyer die in Randwijk huis aan huis bezorgd is, staat alle informatie. Of mail voor meer informatie naar ###am9yaWVrZXZlcndvZXJ0QGdtYWlsLmNvbQ==### Jij doet toch ook mee?