Kerkenraad

De kerkenraad bestaat uit 3 ouderlingen, 2 ouderlingen-kerkrentmeester en 3 diakenen.
Voor de informatie over Diaconie en Kerkbeheer verwijzen we u naar de desbetreffende pagina's.

Predikant:  Ds. G.R. Mauritz
Kerkstraat 3, 6668 AN Randwijk
0488 –491200; ###cHJlZGlrYW50QGhlcnZvcm1kZS1nZW1lZW50ZS1yYW5kd2lqay5ubA==###

Scriba (secretaris): W.J. Blok
Postadres:
Kerkstraat 1
6668 AN Randwijk
0488-491616; ###c2NyaWJhQGhlcnZvcm1kZS1nZW1lZW50ZS1yYW5kd2lqay5ubA==###

Ouderlingen:
* W.J. Blok
* G. Floor
* A. Lammers

Wijkindeling

De verdeling van de wijken is als volgt:

Ouderling W.J. Blok heeft de pastorale zorg voor gemeenteleden die wonen in de Hemmensestraat, Knoppersweg, Campmanplein, Lipperstpad, Bredeweg, Kon. Emmastraat, Kon. Wilhelminastraat, Pr. Bernardstraat, Willem Alexanderstraat en de adressen in Andelst en Zetten.

Ouderling G. Floor heeft de pastorale zorg voor gemeenteleden die wonen in de Johan Frisostraat, Kerkstraat, Achterstraat, Nijburgsestraat, De Hoeve en de Asterd.

Ouderling A. Lammers heeft de pastorale zorg voor gemeenteleden die wonen in de Lakemondsestraat, de Hel, Ooyhuizensestraat, Veerweg, Randwijkse Rijndijk, Dijkstraat, Erfstraat, Kon. Julianastraat, Oranjehof, Pr. Beatrixstraat en de adressen buiten Randwijk uitgezonderd Andelst en Zetten