Kinderoppas

Iedere zondagmorgen wordt er in De Voorhof (achter de kerk) kinderoppas gehouden. Door middel van deze oppasdiensten stellen we ouders in de gelegenheid samen naar de kerk te gaan. Ouders kunnen vanaf 9.45 uur hun kind(eren) brengen. Zij worden daar opgevangen door drie vrijwillig(st)ers van de oppasdienst.

Deze vrijwillig(st)ers bestaan uit ouders en jongeren die volgens een rooster eens in de zoveel weken oppassen. Het rooster wordt met de vrijwillig(st)ers gedeeld via e-mail en hangt in de Voorhof. Alle kinderen tot en met 5 jaar zijn van harte welkom. Zij krijgen bij ons de gelegenheid om samen te spelen, te kleuren, te puzzelen of voorgelezen te worden. Tijdens elke oppasdienst wordt er ook uit de kinderbijbel voorgelezen of een kort Bijbelverhaal verteld.

Voor eventuele vragen/opmerkingen kunt u contact opnemen met Anneloes Boer